miercuri, 24 iulie 2013

Navy pentru Oana C.

Inspirata de Linia Navy si multumita de proiectul "Navy pentru Florina", Oana si-a dorit initial un colier cu tema marina, apoi si cerecei asortati si apoi...si o bratara...asa ca sa fie setul complet :)
Dupa cateva discutii legate de cum sa arate, am primit de la ea planul colierului :


Bilutzele trebuiau sa fie MARI,snurul rasucit asemanator cu cel de la "Navy pentru Florina" si funde din panglica. 
M-am apucat de lucrat si adaptarea arata asa:


Bilutzele realizate de mine deveneau grele la aceste dimensiuni (aprox 2,5cm diametru) si am optat pentru unele din lemn,pe care le-am pictat si lacuit.
Am gasit snur culoarea paramelor reale,am renuntat la nodurile din partea de jos pentru ca erau prea mari din cauza grosimii snurului,funditele am ales sa le fac tot din snururi care imita pielea (panglica era prea lucioasa si nu se prea incadra) si am adaugat accesorii metalice.

 


Pentru cercei am folosit Bilutze realizate din lut, tortite metalice culoarea bronzului si fundite din snurul folosit la prinderea "colacului de salvare" ( lemn pictat alb). Oanei ii plac asimetriile si am facut cerceii au modele diferite :)


Bratara este din aceleasi snururi,cu Bilutze realizate de mine si accesorii in tema colierului.
Oana imi spunea ca toate bratarile pe care le gaseste in comert ii sunt mari si din acest motiv am ales prinderea reglabila din snur impletit.


O colaborare splendida si un set Unicat si special pentru Oana :)


Imi place cand ma provocati, cand aveti idei si impreuna le facem sa devina realitate :)
Daca va inspira ce vedeti aici,curaj! Orice se poate! :)




3 comentarii:

  1. Sunt o adevarata "marinareasa" :) imi lipseste chipiul si carma, sau mai bine marinarul... :)
    Si de data asta, rezultatul este cel asteptat, facem o echipa buna impreuna!
    Fetelor, va doriti ceva special, unicat? Aveti in minte margelele perfecte dar nu le gasiti in nici un magazin? Cu cea mai mare incredere va puteti lasa pe mainile "margelaresei" mele preferate, Elly! Eu sigur o voi face in continuare!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu adevarat special. Mergeti cu incredere pe mana lui Elly.Tot ceea ce realizeaza este deosebit......asa ca ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos frumos frumos !!! :D

    RăspundețiȘtergere