joi, 1 august 2013

Un nou inceput :)

Dragelor si dragilor,

Pentru mine ziua de astazi este un nou inceput.
Este prima zi de libertate si o impart cu voi. :)

Am renuntat la compromis, la job-ul bine platit dar cu un pretul prea mare pretins, am refuzat sa ma mai simt o rotita mica si neinsemnata intr-un sistem defect. Am ridicat capul, am luat fraiele vietii mele in maini si mi-am urmat simtamintele. SUNT LIBERA! :D

De acum "job-ul" meu este sa realizez minunate Bilutze :D
Asta inseamna ca termenele de realizare ale comenzilor voastre scad, inseamna ca veti avea mai multe variante disponibile din care puteti alege si chiar preturi mai mici pentru serii limitate.

Acum doi ani Bilutzele erau incercarea mea de a-mi goli creierul dupa zilele de munca, doua borcane de vopsea acrilica, alb si negru, trei pensule si o mana de lut.


Apoi am dat de gustul culorilor, de amestecurile lor si m-am jucat cu ele.


Treptat modelele si monturile s-au dezvoltat, eu m-am dezvoltat impreuna cu ele, oamenii din jurul meu le-au apreciat, m-au incurajat si a inceput sa incolteasca in mine ideea si visul ca intr-o zi voi putea face doar asta.
Mi-a luat doi ani sa ajung aici, sa adun incredere, sa adun suficiente motive si mai ales curaj sa spun stop compromisului si sa incerc sa dezvolt aceasta latura a mea.

Astazi vin catre voi deschisa, va cer increderea si sprijinul.
Daca va place ce realizez aratati si altora si in acest fel Bilutzele devin tot mai cunoscute si visul poate deveni realitate :D

Cu MARE drag,
Elly :*


11 comentarii:

  1. Curaj, mare curaj. Spor la treaba si bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta maxima, draga mea! Stiam ca va veni si aceasta zi, o asteptam :) Ma bucur pentru tine si mai ales pentru noi, cele care purtam cu mare drag creatiile tale delicate. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari ca ai gasit curajul sa faci asta! eu de 3 ani incerc sa renunt la slujba mea de "rotita intr-un sistem defect" pentru a imi urma pasiunea, bijuteriile handmade. Dar eu inca nu am reusit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca pentru fiecare vine momentul potrivit. Si daca nu vine singur, trebuie ajutat :)

      Ștergere
  4. te invidiez.. fara sefi .. fara program... nu stiu cum o sa rezisti :)

    multa bafta si spor la treaba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiu...zau... Din copilarie nu am mai avut un astfel de program :D invat :)
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  5. Elly,esti cu adevarat norocoasa.Mult succes pentru totdeauna. Mariana. (adr.imail e cu numele tatalui meu,in memoriam)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o norocoasa, ii multumesc Universului de fiecare data penntru tot ce mi-a oferit si imi ofera. Pentru parintii minunati pe care ii am, pentru oamenii minunati din jurul meu si pentru tot ce mi-a dat sa traiesc si sa simt ca sa fiu astazi asa cum sunt! Iti multumesc si tie ca te-ai oprit cateva minute preioase din timpul tau sa imi oferi bucurie, mare bucurie! Iti multumesc Mariana! Te imbratisez cu drag si ma inclin pentru gestul tau de a-mi scrie de pe adresa tatalui tau! MULTUMESC FRUMOS!

      Ștergere