duminică, 8 februarie 2015

"Renastere" - pentru Madalina


Madalina, cea care mereu imi pune creativitatea in functiune, a revenit. :)
De data aceasta cu ganduri pentru prietenele ei pe care urma sa le bucure oferindu-le un cadou cu suflet si Bilutze. Am planuit totul si am stabilit impreuna ca "vedem ce iese" pe marginela inspiratiei oferite :D

Asa se face ca in timp ce "lucram" la indeplinirea ideilor, s-a nascut si ceva in plus...
...acest "ceva" ce avea sa fie al Madalinei :)

Colier Unicat cu baza metalica, piele*, culori acrilice si magie :)



Ce am uitat eu sa fotografiez dar ce bucurie mi-a facut Madalina :D


Pielea* este pictata doar pe una dintre suprafete, iar datorita modului in care este montat totul, devine un colier si 4 variante de purtat :)

Povestea este foarte dragutza dar lunga. Cert e ca, tot din "greseala" sau "noroc", colierul si-a ales si numele de "Renastere".

Multumesc Madalina!

Cu drag, Elly :)

Reciclata intr-un mod creativ. Sunt bucati de material primite de la un domn dragut care realizeaza obiecte din piele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu